نوشته شده توسط : امین
با تو اين تن شکسته داره کم کم جون ميگيره آخرين ذرات موندن توی رگ هام نميميره با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من ديگه از مرگ نميترسم عاشق شهامتم من اگه رو حصير بشينم اگه هيچ نداشته باشم با تو من مالک دنيام با تو در نهايتم من با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من ديگه از مرگ نميترسم عاشق شهامتم من با تو شاه ماهی دريام بی تو مرگ موج تو ساحل با تو شکل يک حماسه بی تو يک کلام باطل بی تو من هيچی نميخوام از اين عمری که دو روزه نرو تا غم واسه قلبم پيرهن عزا بدوزه با تو انگار تو بهشتم با تو پر سعادتم من ديگه از مرگ نميترسم عاشق شهامتم من



:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : جمعه 18 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: