نوشته شده توسط : امین
يکی بود يکی نبود
يه عاشقی بود که يه روز
بهت ميگفت دوستت داره
آخ که دوستت داره هنوز

دلم يه ديوونه شده
واست ميازاره هنوز
از دل ديوونه نترس
آخ که دوستت داره هنوز
وای که دوستت داره هنوز

شب که ميشه به عشق تو
غزل غزل صدا ميشم
ترانه خون قصه ی
تموم عاشقا ميشم


گفتی که با وفا بشم
سهم من از وفا تويی
سهم من از خودم تويی
سهم من از خدا تويی

گفتی که دلتنگی نکن
آخ مگه ميشه نازنين
حال پريشون من و
نديدی و بيا ببين

شب که ميشه به عشق تو
غزل غزل صدا ميشم
ترانه خون قصه ی
تموم عاشقا ميشم
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد




:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: